Tarmac SL8 Pro UDI2 koko 56cm

9500,00 

Kaikkien aikojen aerodynaamisin kilpapyörämme .

Minimi paino maksimi aero!

Jäykempi ja tasasempi = hiton nopea

Kiinnostuitko?

Varaa tuote ja nouda myymälästämme tai sovi kuljetuksesta.

Kuvaus

Mikään ei ole nopeampi kuin Tarmac SL8 aerodynamiikan, keveyden ja aiemmin mahdottomaksi luultujen ajo-ominaisuuksien ansiosta. Kahdeksan sukupolven ja yli kahden vuosikymmenen kehitystyön jälkeen se on enemmän kuin kaikkien aikojen nopein Tarmac – se on maailman nopein kilpapyörä. Ovatko jalkasi valmiina?

Aerodynamiikka tai keveys eivät yksinään voita kilpailuja – nopeus ratkaisee. Nopeuden saavuttaminen edellyttää aerodynamiikan, keveyden, jäykkyyden ja joustavuuden tinkimätöntä yhdistelmää. Monimutkaisten simulaatioiden ja todellisen maailman datan avulla Ride Science -tiimimme tietää, että Tarmac SL8 on kaikkien aikojen nopein kilpapyörä tärkeillä reiteillä. – 16,6 sekuntia nopeampi 40 kilometrin matkalla, 128 sekuntia nopeampi Milanosta San Remoon, 20 sekuntia nopeampi Tourmalet’n nousussa.

AEROA KAIKESSA: Laitamme aeroa sinne, missä sillä on merkitystä – eturintamaan – emmekä vain sinne, missä se näyttää hyvältä. Samalla olemme luoneet kaikkien aikojen aerodynaamisimman maantiepyörämme. Kyllä, se on aerompi kuin Venge. Puhdas ilma on optimoitu maksimaalisen hyödyn saamiseksi Tarmacin uuden nokkakartion – Speed Snifferin – avulla. Siirtämällä ohjainputkea taaksepäin – putkea, joka määrittää emäputken leveyden – emäputken etureuna voi olla paljon terävämpi, mikä tuottaa paljon alhaisemman ilmanvastuksen muodon. UCI:n uusia sääntöjä hyödyntäen Tarmac SL8:ssa on kapein ja aerodynaamisin koskaan valmistamamme satulatolppa, joka varmistaa, että nopeasti liikkuva, epäpuhdas ilma jalkojen ympärillä pääsee virtaamaan puhtaammin taaksepäin. Eikö voitto tuoksukin makealta?
MINIMI PAINO, MAKSIMI AERO: Tarmac SL8:ssa on otettu oppia Aethosista, jotta se voitiin helposti rakentaa UCI:n minimipainon mukaiseksi aerodynaamisella kokoonpanolla. Tiimi toimitti käänteentekevän, kutkuttavan 685 gramman rungon – 15 % kevyempi kuin Tarmac SL7 ja kevyempi kuin mikään muu runko World Tourilla*. Kyky tehdä keveydestä ensisijainen prioriteetti alaputkessa, satulaputkessa ja pyörän takaosassa on oppia Aethoksesta. Rungon muoto kantaa kuorman niin tehokkaasti, että ylimääräiset hiilikuitukerrokset jäykkyyden lisäämiseksi ovat tarpeettomia.
HITON NOPEA, TAIVAALLINEN AJETTAVA: Tarmac SL8 vie legendaarisen käsiteltävyyden, aggressiivisen reagointikyvyn ja MM-kisoissa testatun geometrian seuraavalle tasolle, sillä sen jäykkyys-paino-suhde on parantunut 33 % SL7:ään verrattuna. Pyörä on jäykempi polkimilla ja tarkempi tangolla, ja se yhdistyy joustavaan ajotuntumaan satulassa, mikä asettaa uuden mittapuun kilpapyörän mukavuudelle. Rider-First Engineering -tekniikan ansiosta jokainen pyöräilijä saa koosta riippumatta saman ennennäkemättömän ajo- ja käsittelytuntuman. Satulassa Tarmac SL8 tarjoaa 6 % enemmän joustavuutta, ja se leijuu epätasaisella tiellä joustavalla tuntumalla, joka on ainutlaatuinen kilpapyörien korkeajännitteisessä maailmassa. Tarmacin hyväksi todettu geometria ja 32 mm:n rengasvälys ovat identtiset SL7:n kanssa, mikä takaa helpon mukautumisen ja monipuolisuuden käyttää tarvittaessa suurempia renkaita.
SUKUPUOLEN ULKOPUOLELLA: Kahden miespyöräilijän välillä voi olla enemmän eroja kuin mies- ja naispyöräilijän välillä. Pelkkä sukupuoli ei tarjoa läheskään tarpeeksi tietoa erikoistumiseen, ja se tarkoittaa, että miesten ja naisten pyörien luominen on järjetöntä ja vanhentunutta. Jokainen pyöräilijä voi saada Tarmac SL8:n tarjoaman lisäedun. On aika ajatella sukupuolen ulkopuolella.
Tarmac SL8 Pro tarjoaa poikkeuksellisen suorituskyvyn täydellä Shimano Ultegra 8100 -sarjan Di2-osasarjalla, jossa on tehomittari, Roval Rapide CL II -tubeless-valmiilla vanteilla ja Roval Rapide -ohjaustangolla SL7-ohjainkannattimen kanssa. Tämä pyörä on valmis kilpailuun suoraan laatikosta.

Tekniset tiedot

FRAMESET
Frame
Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SUSPENSION
Fork
FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
COCKPIT
Saddle
Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
SeatPost
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Handlebars
Roval Rapide Handlebar, carbon
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
BRAKES
Front Brake
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Rear Brake
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
DRIVETRAIN
Chainrings
52/36T
Cassette
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
Bottom Bracket
Shimano Threaded BSA
Rear Derailleur
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
Crankset
Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
Front Derailleur
Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
Shift Levers
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Chain
Shimano Ultegra, 12-speed
WHEELS & TIRES
Front Tire
S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Rear Tire
S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Front Wheel
Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
Rear Wheel
Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
Inner Tubes
Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
WEIGHT
Weight Size
56cm
Weight
7.16 kg (15 lb, 12.6 oz)

Tee varaus tai pyydä lisätietoja

Kiinnostuitko tästä tuotteesta tai onko sinulla jotain kysyttävää?


Voit myös täyttää lomakkeemme, niin ollaan yhteydessä!

Lähetä