Specialized Turbo Levo comp alloy koko S3 ja S4
6800,00 €
Ensiesittelystään lähtien Levo on asettanut riman korkealle kaikille sähkömaastopyörille, ja uusi Levo nostaa rimaa entisestään.
Upea väri !!
Kiinnostuitko?
Varaa tuote ja nouda myymälästämme tai sovi kuljetuksesta.
Kuvaus
Turbo Levo Comp Alloy
Täysin uusi Levo tarjoaa uskomattoman voiman ajaa enemmän polkuja vertaansa vailla olevalla yhdistelmällä ajolaatua, tehoa ja toimitamatkaa millä tahansa alustalla. Se on 40 vuoden maailman parhaiden maastopyörien kehittämiseen liittyvän pakkomielteen tulos. Ensiesittelystään lähtien Levo on asettanut riman korkealle kaikille sähkömaastopyörille, ja uusi Levo nostaa rimaa entisestään.
Pohjana Turbo Full Power 2.2 -moottorimme ja Turbo Control Unit (TCU) , jotka takaavat Levolla sujuvan ja saumattoman avustuksen ponnisteluihisi – 4x teho, jonka avulla voit valita missä ja milloin haluat ajaa. Levo rikkoo toimintamatkan rajoja ja tehostaa ponnisteluitasi poluilla jopa viiden tunnin ajan. Nyt voit ajaa pidemmälle ja tutkia paikkoja enemmän kuin koskaan ennen. Optimoidussa alustassa on 150 mm:n mukautuva, tuunattava takajousitus ja säädettävä geometria, joka tarjoaa vakaan ja luonnollisen ajotuntuman vertaansa vailla. Koska loppujen lopuksi ajotuntuma on se, millä on väliä. Usko pois.
Enemmän ylämäkiä, enemmän alamäkiä, enemmän kilometrejä, enemmän hauskuutta. Mutkattoman SRAM SX/NX -voimansiirron, polkuja kesyttävän RockShox-jousituksen ja kevyen, kestävän alloy-vannesetin ansiosta täysin uudessa Turbo Levo tarjoaa enemmän kaikkea, mitä maastopyöräilyssä rakastat.
Levon täysin integroitu Turbo Full Power 2.2 -moottori, 700 Wh akku ja Turbo Control Unit tarjoavat luokkansa johtavan 90 Nm vääntömomentin ja 565 watin tehon jopa viiden tunnin ajoajaksi, jolloin voit ajaa pidemmälle ja nopeammin kuin koskaan ennen.
Levon Turbo Connect Unit (tai ”TCU”) on enemmän kuin päälle ja pois -painike – se on pyörän aivot. TCU näyttää akun varaustason ja avustustilan. Se kommunikoi myös ANT+/Bluetooth®:n kautta valinnaisen ohjaustangon näytön kanssa näyttääkseen entistä enemmän tietoa päivän ajelusta.
Muotoilu, jossa on 27,5 tuuman pyörä takana ja 29 tuumaa edessä, takaa ketterän ajon, joka saa muiden täysitehoisten sähkömaastopyörien kuskien päät pyörälle. Iso ohjaamo keskittää sinut pyörän kanssa optimoiden pidon ja hallinnan mutkissa. Matala keskiö, löysä emäputken kulma ja pienennetty haarukan offset pitävät menon vakaana rajuissa ajo-olosuhteissa.
Levo tarjoaa kuusi erilaista geometria-asetusta, joiden avulla voit helposti valita sopivan suorituskyvyn mihin tahansa ajotyyliin ja maastoon. Emäputken kulmaa voidaan säätää välillä 63–65,5 astetta. Keskiön korkeutta voidaan hienosäätää ylös tai alas 7 mm.
Levon 150 mm takajousto on notkea pienissä töyssyissä ja isotkin iskut ovat lastenleikkiä, mutta tarjoaa silti hämmästyttävän polkemisvasteen ja siirtää voimasi maahan täydellisellä tehokkuudella.
Levon S-mitoitus perustuu olennaiseen – kuljettajan kokoon ja ajotyyliin, ei sisäsaumaan. Kuusi kokoa, joissa kaikissa on yhtäläiset emäputken pituudet ja seisontakorkeus, mahdollistavat koonvalinnan yksilöllisen tyyliisi mukaan. Pienemmät S-koon numerot ovat ketterämpiä ja joustavampia, kun taas isommat S-koot tarjoavat enemmän vakautta ja tilavuutta ajoon.
Tekniset tiedot
Tekniset tiedot
Cockpit
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Tape
Specialized Trail Grips
Handlebars
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SeatPost
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
Frameset
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Wheels & Tires
Rear Hub
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Front Hub
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″
Spokes
DT Swiss Industry
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6″
Rims
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Inner Tubes
Standard, Presta Valve
E-Bike
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
Charger
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Motor
Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
Battery
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
UI/Remote
Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Suspension
Rear Shock
FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
Fork
Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
Drivetrain
Crankset
Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle, 12-speed
Shift Levers
SRAM GX, trigger, 12-speed
Chain
SRAM NX Eagle, 12-speed
Chainrings
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
Cassette
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Brakes
Rear Brake
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Front Brake
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Weight
Weight
23.92kg (52 lb, 11.8 oz)
Weight Size
S4
* Painot perustuvat kuvassa näkyvien tuotantomaalattujen runkojen painoihin. Todelliset painot vaihtelevat värityksen, rungon koon ja komponenttien vaihtelun mukaan. Tekniset tiedot ovat muutoksen alaisia ilman erillistä ilmoitusta.
Tee varaus tai pyydä lisätietoja
Kiinnostuitko tästä tuotteesta tai onko sinulla jotain kysyttävää?